Jeśli
przejrzymy w internecie informacje na temat marketingu
sieciowego, można zauważyć powtarzający się schemat.
Doczytasz się z ogólnie płynącej wiedzy , aby wykreować swój
własny produkt. To pozwoli Ci budować osobistą listę
subskrybentów. Taka lista będzie zaświadczać o Twojej
skuteczności .
Dlaczego
jest to takie ważne? Jeśli chcesz stać się ceniony jako
profesjonalny marketingowiec, musisz mieć podstawy , budując ją
na bazie własnych produktów . Istnieje duże zapotrzebowanie rynku
na dobre produkty informacyjne.
Najpierw
musisz wybrać swoją niszę przed skokiem na głęboką wodę i
przygotowaniem odpowiedniego produktu. Spędzić nieco czasu na
poszukiwania niszy, przeglądając: Amazon,eBay, ofertę Clickbanku
i Google. Zapoznać się z najwyżej umieszczonymi typami produktów
w rankingu . Przegląd taki pozwoli odnaleźć interesujący Cie
temat, w którym poczujesz , że możesz podołać przy jego
tworzeniu.
Wystarczy
mieć świadomość, czego oczekuje Twój potencjalny czytelnik i
jakich informacji jesteś mu w stanie dostarczyć.
Musisz
również upewnić się, że istnieje rynek dla niszy którą
wybrałeś .
Dobrym
wskaźnikiem jest ilość innych osób, zainteresowanych podobnymi
produktami, zasilanych e-książki o podobnej tematyce. Jeśli nie
ma określonego zainteresowania rynku, twoje wysiłki nie przyniosą
żadnych efektów sprzedażowych.
Dochodzimy
do najtrudniejszego zadania , tworzenia produktu.W trzech krokach:
Wystarczy uświadomić sobie za jaki produkt sam gotów byłbyś zapłacić.
- prowadzisz swoje badania rynku, wybranych nisz rynkowych
- zbierasz odpowiednie informacje
- a następnie pozostaje przygotowanie produktu( łatwo przyswajalnego, zrozumiałego dla odbiorcy) .
Wystarczy uświadomić sobie za jaki produkt sam gotów byłbyś zapłacić.
Wydaje
się, że optymalnym wyborem pierwszego produktu jest eBook.
Stosunkowo łatwy do napisania i przekształcenia w dowolny format
tekstowy np. plik PDF. To nie musi być idealnie dopracowany
tekst, nie przeredagowuj go ciągle .Istotą jest zawartość
zamieszczonych informacji wewnątrz , które będą
satysfakcjonujące dla twojego odbiorcy. To wyznacznik jakości
umieszczonych treści. Upewnij się , że produkujesz dobrej jakości
treści, co w zamierzeniu spowodować ma ruch powrotny. Solą
marketingu jest związanie potencjalnych odbiorców ze swoimi
kanałami dystrybucji na dłuższy okres, poprzez umożliwieniu
pierwokupu kolejnych produktów.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz